Організація роботи лабораторії

Організація роботи лабораторії

Наша компанія надає послуги з розробки та впровадження систем управління якістю випробувальних або калібрувальних лабораторій відповідно до вимог ISO/IEC 17025.

Але що робити, якщо ви тільки плануєте відкрити лабораторію? В такому випадку вам слід вирішити низку питань та вжити наступних заходів:

  • Для початку необхідно визначитися з переліком методів випробувань, які плануєте проводити. Вони будуть формувати сферу (область) акредитації. До вибору методів слід підійти скрупульозно, оскільки багато нормативних документів на методи випробувань можуть бути застарілими та недійсними. Це стосується, в основному, ГОСТів, випущених до 1990-го року. 
  • Далі необхідно обрати відповідне обладнання – прилади та засоби вимірювальної техніки, технологічні та метрологічні характеристики яких повинні відповідати вимогам стандартів на обрані методи випробувань. 
  • При проектуванні та будівництві приміщень лабораторії необхідно враховувати специфіку методів випробувань та експлуатаційні вимоги обладнання, правильне його розміщення. 
  • Розробка пакету документів і впровадження системи менеджменту якості (СМЯ) за ISO/IEC 17025, що є необхідним для акредитації лабораторії. Система буде успішно функціонувати в разі ретельно підходу до процесу підготовки необхідної документації з врахуванням специфіки діяльності лабораторії. 
  • Проходження процесу акредитації: подача документів в НААУ, аудит, виправлення невідповідностей, виявлених під час аудиту, і як наслідок успішного проходження – отримання Атестату. 

Експертний супровід від Компанії «УСАП» дозволить виконати всі підготовчі процедури правильно, що оптимізує Ваші витрати та заощадить час – Вам не буде потрібно витрачати додаткові ресурси на виправлення допущених помилок. 

Особливості підготовки до відкриття лабораторії

На самому початку шляху створення лабораторії, а саме при виборі методів і обладнання, важливо проаналізувати доцільність обраних методів та максимально врахувати перспективи подальшого розвитку для того, щоб після будівництва й оснащення приміщень не довелося щось змінювати. Слід продумати на перспективу план приміщень з врахуванням вимог тих методів, які в подальшому Ви плануєте застосовувати. 

На етапі будівництва можна приділити увагу й написанню документів СМЯ відповідно до вимог ISO/IEC 17025, таких як Керівництво з якості та процедур, а також інших документів, необхідних для функціонування лабораторії. 

Використання самої системи здійснюється водночас з початком діяльності. Детальніше про наші послуги з розробки системи управління читайте за посиланням. 

Наші експерти проконсультують Вас з усіх питань, що стосуються запуску лабораторії, допоможуть з розробкою системи управління та нададуть супровід при проходженні акредитації в НААУ.

Для отримання докладної консультації щодо організації лабораторії та підготовки для отримання необхідних дозвільних документів, зверніться до наших менеджерів будь-яким зручним способом або замовте зворотній дзвінок.

Замовте послугу просто заповнивши форму