Якість продукції чи послуг, в умовах світового ринку – це важливий критерій при виборі потенційного бізнес-партнера.
Системі менеджменту якості ISO 9001 дає можливість організації оптимізувати діяльність застосувавши процесний підхід, визначити цілі та критерії, оцінити ефективність використовуваних засобів.
Система менеджменту якості - це робота організації на попередження, що передбачає планування дій до виникнення ризиків.
Впровадивши систему в діяльність, Ви отримуєте переваги при участі в тендерах, можливість співпраці з іноземними компаніями, поліпшення іміджу, зниження витрат на усунення браку.
Система ISO 9001 - це не якість послуги або товару, це показник рівня організованості процесів, що дозволяє гарантувати відповідність послуги або товару вимогам замовника.
Тільки результативно функціонує система ISO 9001 може принести відчутні переваги організації.